یک رابطه ‌جنسی خوب چیزی بیشتر از خود نزدیکی است. بخش. عمده هیجان و شور رابطه‌جنسی قبل از نزدیکی اتفاق می‌افتد (مخصوصاً برای خانم ها). هر کاری که بعنوان مقدمه برای رابطه‌جنسی انجام شود، پیش‌نوازی نامیده می‌شود.

اهمیت هنر معاشقه

اگر قبل از آمیزش، معاشقه و پیش نوازی وجود داشته باشد . زوجین به مرحله ی تحریک شدگی می رسند و هردو آماده هستند و به مقدار کافی برانگیخته شده اند. این امر سبب می شود رابطه بهتری بین طرفین وجود داشته باشد و رضایت بیشتری از رابطه جنسی حاصل گردد .

پیش نوازی و معاشقه بار عاطفی ، مهر و محبت ، صمیمیت . و علاقه ی زوجین را زیاد می کند . پیش نوازی را در هر زمانی می توانید شروع کنید. معاشقه و پیش نوازی را اگر تا پایان شب نتوانید رابطه ی جنسی برقرار کنید، هنگام تماشا کردن فیلم، بعد از حمام، و … ، می توانید انجام دهید.

مهمترین قسمت یک رابطه جنسی رضایت بخش، وجود پیش نوازی و معاشقه می باشد  و دخول نیز قسمت ناچیزی از رابطه جنسی ست.

معاشقه چگونه؟

ممکن است عده ی زیادی از آقایان از نقاط حساس زنان فقط لب، سینه و کلیتوریس را بشناسند، اما در واقع اینها تعداد ناچیزی از این نقاط هستند که همسرتان را دگرگون می کند، اگر بخواهید لذت رابطه. را برای خودتان و همسرتان . دو چندان تقدیم کنید، باید به نقاط حساس دیگر توجه نمائید.

علاوه بر اینها، ماساژ دادن هم بسیار در رابطه جنسی شما کمک خواهد کرد تا لذت جنسی را مهربانانه تقدیم عشقتان کنید.

متاسفانه برخی از آقایان تصور دارند که در عرض ۴ یا ۵ دقیقه معاشقه کافیست، منتها سخت. در اشتباهند. حداقل زمانی که می شود برای معاشقه تبیین کرد ۳۰ دقیقه است که در این مدت همسرتان. برانگیخته می شود و لذت بسیاری از رابطه با شما می برد و . علاوه بر ان آمادگی دخول را بیش از پیش دارد [ اگر معاشقه شما بیش از ۳۰ دقیقه باشد که چه بهتر، کیفیت معاشقه و زمان آن بستگی به عشق و علاقه میان شما دارد.

اجازه بدهید همسرتان بدن شما را لمس کند

به یاد داشته باشید که در رابطه جنسی خانم ها با گوش خود و مردها با چشمانشان تحریک می شوند. یعنی. شاید برای یک خانم دیدن اندام برهنه همسرش خیلی جذاب و تحریک کننده نباشد اما زمانیکه شوهرشان از اندام آنها تعریف کند بسیار تحریک می شوند. درست. برعکس خانم ها، مردها کاملا با چشمانشان تحریک می شوند و بعد از گذشت چند دقیقه. برای رابطه جنسی کامل آماده می شوند. اگر می خواهید رابطه لذت بخشی داشته باشید، اجازه دهید همسرتان بدن شما را ببیند، اما در همان قدم اول کاملا برهنه نشوید و لباس های زیر خود را از تن در نیاورید.

رابطه جنسی

کمی از حرکات تندتر در عشق بازی استفاده کنید

شاید خانم ها عشق بازی و رابطه جنسی آرام را بیشتر ترجیح بدهند. اما رابطه جنسی یک رابطه دو نفره است و باید به تمایلات همسرتان هم توجه کنید. مردها معمولا حرکات تندتر را کمی بیشتر دوست دارند. پس زمانیکه . که نوبت شما شد. سعی کنید کمی حرکات خود را تند تر کنید.

نقاط حساس بدن همسرتان را در معاشقه پیدا کنید

آنچه به شما می گوید که آیا رابطه جنسی لذت بخشی خواهید داشت یا نه، کیفیت عشق بازی یا معاشقه است. اگر شما در دوران عقد هستید، رابطه ای که با یکدیگر در حین معاشقه دارید پیش بینی کننده کیفیت رابطه جنسی شما در آینده خواهد بود. پس در طول عشق بازی نقاط حساس. بدن همسرتان ر اپیدا کنید و سعی کنید بیشتر برای تحریک کردنش از آن نقاط استفاده کنید.

از لحاظ روحی خود و همسرتان را آماده کنید

برای داشتن یک معاشقه خوب باید حتما هر دو از لحاظ روحی آماده باشید. زمان هایی که هر دو خسته اید و تازه از کار یا مهمانی برگشته اید، فرصت خوبی برای انجام این کار نیست. اگر همسرتان زمانی. که حوصله نداشتید . قصد نزدیک شدن به شما را داشت. خیلی زود طردش نکنید. سعی کنید ابتدا گونه یا لبش را ببوسید و بگویید ” می دونم . که خیلی دلت می خواد الان با هم خلوت کنیم ولی متاسفانه. امروز از لحاظ روحی آمادگی این کار را ندارم لطفا بذاریمش برای فردا”. با این کار همسرتان موقعیت را درک می کند و قانع می شود، اما اگر واکنش تندی از خود نشان دهید ممکن است که او را رنجیده و دلخور کنید.

انواع ارگاسم زنانه

به آراستگی ظاهری خود توجه کنید

نظافت و رسیدگی به ظاهر یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت معاشقه است. خانم ها معمولا نسبت به همسرانشان بیشتر به این مسئله توجه می کنند ولی شاید برخی از مردها اهمیت این مسئله را نادیده می گیرند و . فکر می کنند فقط باید همسرشان به ظاهرش توجه کند. توصیه می کنیم که حتما قبل از معاشقه حمام کنید، مسواک بزنید، از خوردن هر چیزی که باعث بو گرفتن دهان می شود جدا خود داری کنید، از عطر یا ادکلن استفاده کنید اما زیاده روی نکنید و حتما موهای زائد بدنتان را اصلاح کنید.

سخن پایانی

همانطور که اعلام شد، برای زن یک مقدماتی در رابطه جنسی لازم است که در مرد وجود نداشته و یا حوصله آن را ندارد و جالب است بدانید اغلب مردان شکایت دارند که همسرانشان سرد و منفعلانه عمل می کنند در صورتی که عامل مهم آن، خود مرد شاکی است.

مردی که زندگی جنسی مرتبی داشته باشد، در تمام مدت عمرش . نوعی خوبی و راحتی احساس می کند که هیچ چیز دیگری نمی تواند ان را به او تقدیم کند. پیوسته با عزت. و اعتماد بنفس و اطمینان خاطر زندگی می کند؛ زیرا در خود قدرت اقدام و تصمیم می بیند و مردانگی سراغ دارد. و پیوسته آماده مبارزه با مشکلات زندگی ست. زندگی جنسی مرتب، وی را به خانه و زندگی اش پایبند می سازد؛ گذشته از آن، عشق. و توافق متقابل جنسی سد قوی و محکمی در مقابل عدم رضایت جنسی می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه