انزال زودرس شایع ترین اختلال جنسی در مردان است و تحقیقات نشان می دهد که ۳ نفر از هر ۱۰ آقا از این عارضه رنج میبرند. انزال زودرس یا سریع را بصورت های مختلف از جمله «انزال به دنبال ۵ بار دخول آلت، انزال کمتر از ۲ دقیقه و حتی انزال قبل از رسیدن همسرشما به ارگاسم» تعریف کرده اند که هیچکدام را نمیتوان صحیح دانست. در برخی موارد ممکن است خانم بیش از حد معمول، نزدیکی را ادامه دهد و زمان حصول ارگاسم وی طولانی تر از حد معمول باشد. تعریف ساده و صحیح انزال زودرس عبارت است از انزال زودتر از زمانی که فرد می خواهد و به نحوی غیرقابل کنترل فرد باشد. البته گاهی به ویژه در صورت وجود استرس یا در موارد تحریک جنسی بسیار زیاد، انزال به شکل سریع روی می دهد ولی چنان چه مردی از ۵۰% موارد قادر به کنترل زمان انزال خود نباشد، این موضوع مشکل ساز میشود.

علل انزال زودرس چیست؟

مردان مبتلا به انزال زودرس قادر به تشخیص «لحظه اجتناب ناپذیر» انزال در خود نیستند. این لحظه، در افراد غیرمبتلا به انزال زودرس به صورت حس قابل تشخیص فرا می رسد و این افراد می توانند بلافاصله با متوقف نمودن موقت تحریک جنسی یا تغییر دادن آن تا زمان رفع لحظه اجتناب ناپذیر، انزال را تحت کنترل خود در آورند. چنانچه نزدیکی با شتاب و احساس گناه یا اضطراب صورت گیرد و یا در مواردی که همسر شما برای خاتمه نزدیکی و حصول ارگاسم عجله کند، ممکن است انزال زودرس روی دهد. بصورت کلی برخی بیماری ها، مصرف برخی داروها، مصرف برخی داروها، سو مصرف مواد مخدر و استرس های زندگی روزانه از مهمترین علل بروز زود انزالی در مردان است.

برای افزایش مدت زمان نزدیکی و درمان موقت زودانزالی می توانید از اسپری و ژل های تاخیری استفاده کنید.
استفاده از کاندوم های تاخیری برای افزایش مدت زمان رابطه و رفع موقت مشکل زود انزالی آقایان هم به شدت پیشنهاد میشود.

اسپری های تاخیری

این محصولات محصولی از لیدوکائین ۱۰% می باشند که بصورت افشانه تحت فشار با برندهای مختلف در بازار عرضه می شود که برای تاخیر در انزال آقایان و افزایش مدت زمان نزدیکی کاربرد دارند. نحوه استفاده از اسپری های تاخیری بسیار مهم است، برای استفاده صحیح از اسپری تاخیری و تجربه حداکثر زمان تاخیر باید پس از اسپری به کل سطح خارجی آلت (به مجرای اداری اسپری نکنید) مدت زمانی بین ۵ الی ۳۰ دقیقه صبر کنید و سپس با آب سرد و صابون بصورت کامل شست و شوی دهید. با این کار شما بیشترین تاثیر را از مصرف این محصول خواهید داشت و اگر موارد فوق رعایت نشود ممکن است با سوزش و ایجاد تاخیر در ارگاسم همسرتان مواجه شوید.(برای بررسی و تهیه اسپری های تاخیری اینجا کلیک کنید)

کاندوم های تاخیری

آن دسته از افرادی که برای رابطه زناشویی خود از کاندوم استفاده می کنند و با مشکل زودانزالی مواجه هستند، استفاده از کاندوم های تاخیری به افزایش مدت زمان رابطه و ایجاد تاخیر در انزال کمک کند. برای این منظور استفاده از کاندوم های تاخیری رایج در بازار استفاده کنند. برای افزایش میزان تاخیر در زمان استفاده از کاندوم های تاخیری، بهتر است که در ابتدای رابطه و شروع معاشقه (پس از نعوظ کامل) کاندوم را بر روی آلت خود قرار دهید تا زمان دخول تاثیر ماده تاخیری بر روی شما اتفاق افتاده باشد.

کاندوم های تاخیری در ایران با سه دسته بندی کلی (تاخیری، تاخیری مضاعف و کاندوم تاخیری به همراه تاخیر فیزیکی یا رینگ استاپ) وجود دارند که شما می توانید محصول مورد نیاز خود را بر حسب مدت زمان تاخیر مورد نیاز تهیه بفرمایید.( برای بررسی و تهیه کاندوم های تاخیری اینجا کلیک کنید)

  • مدیریت دکترکاندوم
  • 1400-02-12
  • 3106 بازدید
بستن
مقایسه